2011. június 17., péntek

Indulás

Közel 25 éve annak, hogy magával ragadott a Bonsai kultúra.
A '80-as években nagyon nehéz volt bármilyen szakirodalom beszerzése, így egy (nyugat)németországi nyaralás alkalmával megvettem Paul Lesniewicz: Bonsai für die Wohnung című könyvét. Német nyelvtudás hiányában a képek és rajzok segítségével próbáltam elsajátítani az alapokat.
Kezdetben egy belvárosi bérház körfolyosóján próbáltam tartani egy-két fácskát. Szépen fejlődtek és még a teleltetés is sikerült.
Egy nyaralást követően siralmas látvány fogadott. Az összes növény ki volt száradva. Úgy döntöttem, hogy megfelelő környezet és körülmények hiányában befejezem a bonsai nevelést.
Több év kihagyás után 1998-ban újrakezdtem a kis fák gyűjtését, és 3 éve lehetőségem nyílt a kis fák nevelését kertes házban folytatni.

A blogot azért indítottam, hogy bemutassam a fáimat, véleményt kérjek alakítási lehetőségekkel kapcsolatban és nyomon követhető legyenek a fák alakulása, fejlődése.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése